Fingerfish vs. fishballs

Tema data:aproape nimic nu se arunca in bucatarie; aproape orice se poate refolosi.

Poate ca sunt eu mai traditionalista, dar cred cu ardoare in economia de timp, nervi si bani atunci cind e vorba de bucatareala. Si nu numai.
Intr-o dimineata, in timp ce-mi savuram cafeaua turceasca citeam pe pachetul de fingerfish datele despre compozitia celebrelor chiftele dreptunghiulare. Si parca nu mi-a placut ce-am citit. Si-atunci, idei noi ,aproape instantaneu au inceput sa curga. Stiam ca aveam in frigider 2 fileuri de peste, prajite , fileuri la care nici un colocatar din casa nu mai vroia sa subscrie pentru a le vedea in farfurie. De aruncat parca nu ma lasa sufletul ca s-o fac. De mincat sub forma aceasta nici atit. Si atunci ?


Ingrediente:

2 fileuri de peste prajit la gratar, maruntit (sau peste crud macinat)
1 l-ta ghimbir tocat (sau pudra)
1 l-ta sos wasabi
1 ou batut
1 bucata de brinza tofu
un praf de faina (atit cit se ia cu virful degetelor)



Se amesteca si se formeaza bilute din compozitie. Chiftelele se prajesc in baie de ulei dar voi imi stiti teoriile mele in legatura cu asta. Asa ca, o tigaie antiaderenta e mai mult decit binevenita.
Se scot pe prosop de hirtie si....asta e.



Deci: fingerfish sau fishballs ?


No comments: