A raspberry sauce ...



Se zice ca mai trebuie sa si inveti cite ceva si, inotind printre ideile si materialele pe care le-am adunat in ultimul timp, chiar aveam nevoie de olecuta de rinduiala. 
Cum, la pomul laudat nu te duci cu sacul si, cum zmeurica pe care-o primisem  se lafaia sanatos in castronul de pe masa, luindu-mi 'ochii' si mutindu-mi nasul spre cele meleaguri deloc de neglijat ale dorintelor si-ale poftelor, mi-am zis ca n-ar fi rau sa 'leg' oaresce din 2-3 retete stiute si probate. Si, primul gind a fost la ceva sarat-dulce-acru-amar. Simplu si firesc ar zice unii. Mirobolant si vetust ar zice altii. Eu zic ca, a iesit o bunaciune de sosulet numa' bun de intins lingura cu orez in el dar, si de multumit ochii, gura si sufletul.

Ingrediente/Ingredients:
1 cana buna de zmeura (din care se retin deoparte cam 10 fructe)
sare, piper, zahar
apa cit sa acopere zmeura (poate ceva mai putin)
1 l-ta faina amestecata cu 1 l-ra de smintina grasa

1 cup of fresh raspberry (keep away some about 10 fruits)
salt, pepper, sugar on your taste
water to cover fruits
1 tsp wheat flour mixed with 1 tbs of thick sour cream


Preparare/Directions:
Se pune zmeura intr-o tigaie, se acopera cu apa, se adauga condimentele apoi se aduce la punctul de fierbere. Cind fierbe, se adauga sosul de smintina cu faina. Se mai fierbe cam 1 minut (cel mult ! ) si se da deoparte. Se adauga boabele de zmeura proaspata si, asta e tot.
 Cu un rasol si cu un pumn de orez linga, veti avea un 'felu' doi' excelent dar si surprinzator, in egala masura.

Place raspberries in a saucepan, cover with water, add seasoning then bring to a boil.When boiling, add cream sauce with flour. Then simmer about 1 minute (at most!) And set aside. Add those fresh raspberries and  that's all. 
With a handful of boiled rice and some meat , you'll have an excellent dish but surprisingly alike.


Din categoria: Retetele Malei
Enjoy !


No comments: