Observational humor cu-n file de rechin

Ca de obicei, cind incep sa frunzaresc paginile internetului plec de la ceva. De regula , e ceva ce ma  intereseaza.Si, dintr-una intr-alta (pagini, adica) ajung unde nu vreau sau, unde s-ar putea sa-mi placa ca am ajuns. Asa a fost si-n seara asta. Am plecat de la flori si am ajuns la...umor. Si nu orice fel. Readers' Digest are o rubrica, oarecum permanenta de glume, ziceri mai mult sau mai putin celebre, istorisiri comice si multe altele de acelasi calibru. Un titlu mi-a atras atentia : Laughterpedia- The Laughter to English Dictionary.
Si, cum curiozitatea m-a indemnat sa merg mai departe in a citi toate cele 29 de pagini, la final am avut parte de-un ris sanatos. Umor bine ales prin  selectia  glumelor si a intimplarilor care au populat viata unora, o succinta "traducere" in virtual a unor povesti adevarate care s-au petrecut in viata reala. It really made my day. Asta-i scopul la urma urmei, nu ?
O sa ma intrebati ce legatura are mesajul celor de la Laughterpedia cu subiectul meu de azi ? Ei bine, pagina nr.17 este legatura. Intrati acolo, cititi si veti vedea de ce zic asta.



Ingrediente:
 3 fileuri de rechin

Garnitura:
1 ardei mare rosu, 1 ardei mare galben, 1 ardei mare verde, 1 radacina de telina, coaja de la o lamiie(curatata subtire, ca si marul incercind sa se evite partea alba), 1 morcov mare

Sosul:
sos de soia, ulei de susan, chilli tocat, otet de orez (toate dupa gust)


Se taie julien toate legumele crude. Se amesteca intre ele.


Fileurile de rechin se sareaza si se prajesc pe ambele fete, pe tava grill( spreiata cu ulei in prealabil).


Sosul se prepara utilizind ingredientele dupa bunul vostru plac si gust. Daca se doreste, se poate turna peste salata si peste peste sau...nu.
Cam asta ar fi ceea ce eu numesc......File de rechin cu salata de cruditati.


Observational humor (äb-sir-vay-shunl hyü-mer) n. executed by someone who realizes that "life is what happens when you're not watching television."(Jason Love) . Adevarat, nu-i asa?




No comments: